2709rsgamboa6219

This is MyWebForum
 
HomeHome  PortalPortal  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 Research Update

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Sheena Joy Lanada

avatar

Posts : 72
Join date : 2008-06-12
Age : 30
Location : Davao City

PostSubject: Research Update   Tue Nov 25, 2008 1:09 pm

This last two weeks I chose an adviser but i haven't received any feedback... So, I am confuse about the next approach I will do... Ala man gud nagaadto sa skul akong chosen adviser...

Nakabuhat nako draft sa akong survey questionniaire pero nangita pako ug mag-validate sa ako questionniare before mag-proceed ug consult kay RSG. hahay...

Sir, kinahanglan jud nga human na ug buhat thesis or research ang validators o adviser?

Pwede ba fresh grad sir?

Very Happy Smile
Back to top Go down
View user profile
rsgamboa
Admin


Posts : 644
Join date : 2008-06-07

PostSubject: Re: Research Update   Tue Nov 25, 2008 1:22 pm

Sheena Joy Lanada wrote:
This last two weeks I chose an adviser but i haven't received any feedback... So, I am confuse about the next approach I will do... Ala man gud nagaadto sa skul akong chosen adviser...

Nakabuhat nako draft sa akong survey questionniaire pero nangita pako ug mag-validate sa ako questionniare before mag-proceed ug consult kay RSG. hahay...

Sir, kinahanglan jud nga human na ug buhat thesis or research ang validators o adviser?

Pwede ba fresh grad sir?

Very Happy Smile

hmmm ... pwede outsider ...
Back to top Go down
View user profile http://rsg0927.forumsmotion.com
Sheena Joy Lanada

avatar

Posts : 72
Join date : 2008-06-12
Age : 30
Location : Davao City

PostSubject: Re: Research Update   Tue Nov 25, 2008 2:20 pm

Sir pag mag magpa-sign pa ba sa imuha ug letter of request para sa validators ug adviser o kami na mudiretso sa ilaha without ur note? confused
Back to top Go down
View user profile
rsgamboa
Admin


Posts : 644
Join date : 2008-06-07

PostSubject: Re: Research Update   Tue Nov 25, 2008 7:48 pm

Sheena Joy Lanada wrote:
Sir pag mag magpa-sign pa ba sa imuha ug letter of request para sa validators ug adviser o kami na mudiretso sa ilaha without ur note? confused

you need to use the validation template .. it would be good if you have a letter ...
Back to top Go down
View user profile http://rsg0927.forumsmotion.com
Sheena Joy Lanada

avatar

Posts : 72
Join date : 2008-06-12
Age : 30
Location : Davao City

PostSubject: Re: Research Update   Fri Nov 28, 2008 1:10 pm

Still Iam looking for an adviser kay si mam ella rogers man unta ako napilian then i send her a letter of request but she rejected my request i think just like what she did to Miah. nakakita nako ug validator for the research instrument ug mgsend nako magpavalidate nako sa iyaha with the letter of request.

Uhmm, nangita pa pud ko ug laing maka validate sa research instrument nako related sa ako research pero wala koy contact. Ug medyo alanagnin ko sa IC faculty mag-ask...hahay
Back to top Go down
View user profile
rsgamboa
Admin


Posts : 644
Join date : 2008-06-07

PostSubject: Re: Research Update   Fri Nov 28, 2008 1:19 pm

Sheena Joy Lanada wrote:
Still Iam looking for an adviser kay si mam ella rogers man unta ako napilian then i send her a letter of request but she rejected my request i think just like what she did to Miah. nakakita nako ug validator for the research instrument ug mgsend nako magpavalidate nako sa iyaha with the letter of request.

Uhmm, nangita pa pud ko ug laing maka validate sa research instrument nako related sa ako research pero wala koy contact. Ug medyo alanagnin ko sa IC faculty mag-ask...hahay

sugot lagi na IC faculty .. konting kiliti lng ...hehhehe
Back to top Go down
View user profile http://rsg0927.forumsmotion.com
Sheena Joy Lanada

avatar

Posts : 72
Join date : 2008-06-12
Age : 30
Location : Davao City

PostSubject: Re: Research Update   Fri Nov 28, 2008 1:38 pm

konting kiliti jud sir?

cge try na lang nako usab...slamat sa reply sir... Very Happy
Back to top Go down
View user profile
Sheena Joy Lanada

avatar

Posts : 72
Join date : 2008-06-12
Age : 30
Location : Davao City

PostSubject: Re: Research Update   Wed Dec 03, 2008 2:16 pm

Sir magpa-note pa mi sa imo sa among letter for our validators?
Back to top Go down
View user profile
rsgamboa
Admin


Posts : 644
Join date : 2008-06-07

PostSubject: Re: Research Update   Wed Dec 03, 2008 4:09 pm

Sheena Joy Lanada wrote:
Sir magpa-note pa mi sa imo sa among letter for our validators?

YES
Back to top Go down
View user profile http://rsg0927.forumsmotion.com
Sheena Joy Lanada

avatar

Posts : 72
Join date : 2008-06-12
Age : 30
Location : Davao City

PostSubject: Re: Research Update   Fri Dec 12, 2008 2:23 pm

Good day sir!

sir, pag ma-validate na ang research instrument, unsa na next buhaton? ibalik pa ba sa adviser maski wala corrections and suggestions?

another is, kung i-present na gud sa imuha ang research instrument, sir, validation summary na lang ipakita with the instrument sir?

another one sir; mananghid pa mi sa imuha as the forum committee chairperson nga mag distribute na mi ug letter? Or mag-direct letter na mi sa OSS director o sa asang company o university mi mag-survey?


Please reconsider my questions sir, confusing man gud next step to take...

God bless.

hhheh .... after validation ... p tsk sa ako 4 further validation ... once approved.. you ask permission 2 authorities 4 questionnaires distribution ..adv meri xmas ...
Back to top Go down
View user profile
Sheena Joy Lanada

avatar

Posts : 72
Join date : 2008-06-12
Age : 30
Location : Davao City

PostSubject: Re: Research Update   Mon Dec 15, 2008 3:05 pm

good day sir!

unsaon naman ni nga nag-leave na ako adviser...huhuhu! next year na jud ko maka-ask permission to distribute ug dili pa sure this week kung maka pa validate nako questionnaire sa imuha sir kay la pa jud naga response akong mga validators...

behind nako sa ako schedule sa gantt chart...

thanks for the reply sir...


adv meri xmas!
Back to top Go down
View user profile
rsgamboa
Admin


Posts : 644
Join date : 2008-06-07

PostSubject: Re: Research Update   Tue Dec 16, 2008 7:51 am

Sheena Joy Lanada wrote:
good day sir!

unsaon naman ni nga nag-leave na ako adviser...huhuhu! next year na jud ko maka-ask permission to distribute ug dili pa sure this week kung maka pa validate nako questionnaire sa imuha sir kay la pa jud naga response akong mga validators...

behind nako sa ako schedule sa gantt chart...

thanks for the reply sir...


adv meri xmas!

hmmm ... meri xmas nlng ...hahha
Back to top Go down
View user profile http://rsg0927.forumsmotion.com
Sheena Joy Lanada

avatar

Posts : 72
Join date : 2008-06-12
Age : 30
Location : Davao City

PostSubject: Re: Research Update   Wed Dec 24, 2008 10:54 pm

MERRY CHRISTMAS TO ALL!
Back to top Go down
View user profile
Sheena Joy Lanada

avatar

Posts : 72
Join date : 2008-06-12
Age : 30
Location : Davao City

PostSubject: Re: Research Update   Mon Jan 26, 2009 10:00 am

I am on my final validation and consultation for my research instrument to RSG... I hope what I would gain enough today...

Good luck to me....

kung hei fat choi..
Back to top Go down
View user profile
Sheena Joy Lanada

avatar

Posts : 72
Join date : 2008-06-12
Age : 30
Location : Davao City

PostSubject: Re: Research Update   Mon Feb 16, 2009 10:53 am

uhmm, good day sir!

\my only update regarding my research is that, I gather call center locations in davao through internet and contact some of my friends who are working in call centers.

I haven't gone to the center's locations yet kay nag-ingon jud ko nga humanon sa nako ang FT. and since tapos na ang FT, then I will now start my letter to conduct my survey to my prospect call centers. ready na ako letter pro la pa jud na print... (financing prob...hehehe)

Sir, mag-direct na ko sa mga call centers? Is there a possibility nga i-reject nila ako survey proposal?

hmmm....

God bless us all....
Back to top Go down
View user profile
findmy012



Posts : 3
Join date : 2010-09-23

PostSubject: Re: Research Update   Fri Sep 24, 2010 1:04 am

Sir pag mag magpa-sign pa ba sa imuha ug letter of request para sa validators ug adviser o kami na mudiretso sa ilaha without ur note?

____________

Blood glucose monitoring system
wholesale
Back to top Go down
View user profile
chanelbags271



Posts : 98
Join date : 2010-11-17

PostSubject: Re: Research Update   Thu Nov 24, 2011 9:12 pm

replica designer bags This awesome
designer inspired handbags Really cool feeling
air max 2012 Wear comfortable
nike shox turbo It very cheap
men puma shoes What are you waiting
air max 90 Do not miss
wholesale puma shoes Seize the opportunity
puma shoes sale My Favorites
timberland mens boots I super love
gucci women shoes Quality is very good
louis vuitton outlet Cost-effective
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Research Update   

Back to top Go down
 
Research Update
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» What Do You Think of L&E Research? *usa only*
» How to update any field(text area) in selenium RC using C#
» Disrupt Update might Brick your Wii U
» [ANSWERED] Windows 8.1 with Update (Retail,Professional VL,Enterprise) (x86/x64) - DVD (English) Out
» [ANSWERED] Cannot Apply Windows Update

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
2709rsgamboa6219 :: Subjects :: Elective 2-
Jump to: